تو و من

فقط یک نگاه از تو 

و قلم و کاغذی از من 

                 کافیست! 

تا سایبانی بیافرینیم 

و رودی پهن کنیم 

که خستگی من را در خود می شوید! 

 

فقط یک حرف از تو 

و لرزش دلی از من 

              کافیست! 

تا ترانه ای بسازیم 

و فوج فوج پرنده به دنیا هبه کنیم! 

 

فقط تو و من 

بگذار تمام چراغ ها خاموش بمانند 

گرمی دست های تو 

برای پیدا کردن تمامی راه های دنیا کافیست!

نظرات 2 + ارسال نظر
هادی پنج‌شنبه 21 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:43 ب.ظ http://rab13.vastblog.com

درود ؛
فقط من و تو کافی است
برای زیستن و فقط ما کافی است برای لبخندی کردن
تمام لبخندناکی های زندگی!
.
.
.
.
دلتنگ زیستنم ... مرا به من برگردان!

mosaieb یکشنبه 24 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ق.ظ http://www.secret65.blogsky.com


درود
می توانستم اگر , هر آنچه فاصله هست , از میان بر میداشتم

خوب مینویسی خیلی قشنگه...
خوشحال میشم ی سر ب وب من بزنی.
با تبادل لینک موافقم، اگه قابل دونستی بیا تو نظرات خبر بده میلینکم.
بدرود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد